نیروهای نظامی فرامنطقه ای به بن بست رسیده اند
نوشته شده توسط : breketid

سردار سرتیپ پاسدار ' احمد كریمی ' در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: از آنجا كه خدمت سربازان فرامنطقه ای هدفمند نیست و ریشه در باورها و مسایل دینی آنها ندارد، این نیروها به بن بست می رسند.

گزارش های منتشره رسانه های منطقه و غربی حاكی از افزایش میزان خودكشی، خود زنی و افسردگی نیروهای نظامی فرامنطقه ای، بویژه سربازان در كشورهای منطقه از جمله افغانستان دارد.

سردار كریمی اظهار داشت: آنچه سربازان ایران اسلامی را از نیروهای نظامی بیگانه متمایز كرده است، انگیزه خداباوری و خدمت خالصانه است.

وی انتظار جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از سربازان یادآور شد و گفت: برابر با تعاریف قانونی و نیز مقرراتی كه در بیش از 30 سال گذشته در جمهوری اسلامی ایران مطرح شده، سربازی، دوره دو ساله خدمت وظیفه عمومی است كه با استفاده از همه امكانات در خدمت كشور خواهیم بود .

سردار كریمی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به دلایل مختلف، خدمت سربازی اجباری بود اما امروز با شرایط و بسترهای خوبی كه ایجاد شده است، رغبت خوبی در بین جوانان برای طی كردن دوره خدمت مقدس سربازی وجود دارد.

وی ابراز امیدواری كرد كه نیروهای مسلح از جمله سپاه پاسداران بتوانند از این بستر و فضا و نیز شرایط مطلوب ایجاد شده به خوبی استفاده كنند و نیروهایی با بصیرت، انقلابی و متدین برای آینده كشور و اسلام تربیت كنند.

سیام**1478**1572





:: برچسب‌ها: موزه , اروپا , ایالات متحده ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: